Naptár

szeptember 2024
Hét Ked Sze Csü Pén Szo Vas
<<  < Archív
1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30

Játékbakik

A játékok véletlen (?) hibái, Hülye konspirációs elméletek és ötletek, illetve jelentések az elmebetegektől, a gonoszaktól, vagy a nagyon hülyéktől.

Rovatok

Utolsó kommentek

Friss topikok

HTML

Linkblog

2>3?

2008.04.03. 21:10 Mimoza

Hát igen, a Microsoft(r) mindenre képes. Ezt nem tagadom, nincs is értelme. Általában olyan dolgokkal teszi tönkre az usert, amire nem is számít.

Ez van a Microsoft játékokkal is.

Az egész azzal kezdődött hogy kiadták az Age Of Empires 1. részét. Bevallom, még magam is extázisban voltam, mikor kipróbáltam.

Aztán jött az AOE 2 (!) Mely már az (akkor) elképzelhető legjobb dolgokat mutatta fel.

Mikor megtudtam, hogy van AOE 3, már előre izgultam, hogy milyen jó lesz játszani vele, biztos sok újdonság...

Addig ezt hittem, míg el nem kezdtem játszani.

Azt még túlélem, hogy a menü akadozik a gépemen (ugyanaz a gép mint az előző cikkekben), de amikor elkezdtem valóban játszani megdöbbentem.

Az OK hogy csomó új dolgot raktak bele (pl.: Shipments, többféle munkás), de az alap játékmenet szintje kisebb mint a 2-nek.

Hol van a sok mellélövés effekt? :(

Ezenkívül az is érdekes, hogy a falakon át lehet lőni... :)

Plusz:

Gábor megcsinálta a képeket de szerkesztőségünkhöz még nem jutott el.



 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://jatekbakik.blog.hu/api/trackback/id/tr49410300

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása